m-momr Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Hei, hvordan virker disse forskjellige instillingene? -azzerus embledded track hva er dette? - use an external tacker, må jeg legge ut en på , for ek sempel webhotellet mitt da? kan jeg bli tatt for det? decentrazed hva er det? hva er add multi tracker ? takker veldig mye for svar
SvennAndre Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Trenger egentlig ikke å velge bort noe, eller sette hake på noe som ikke er. Såfremt du bare skal lage en Torrent til noe vanlig. Men tror du må oppgi hvilken tracker du skal legge den på, feks TPB eller noe slikt.
m-momr Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Men tror du må oppgi hvilken tracker du skal legge den på, feks TPB eller noe slikt. Hva? hvilken tracer jeg skal legge den på? hvilke trackere kan jeg legge den på?
SvennAndre Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Spørs om du ikke må finne ut av dette selv, siden jeg ikke vil bryte noen forum regler. Gud dem er strenge på slikt.. Uansett, på siden til de største sidene står det info om hvilken adr. til trackern som brukes.. Bare let litt, svakt hinting: Piratkai (bare engelsk)
m-momr Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Spørs om du ikke må finne ut av dette selv, siden jeg ikke vil bryte noen forum regler. Gud dem er strenge på slikt.. Uansett, på siden til de største sidene står det info om hvilken adr. til trackern som brukes.. Bare let litt, svakt hinting: Piratkai (bare engelsk) jaja vet om den, takk for hjelpen, skal se om jeg finner ut noe
miCro Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Spørs om du ikke må finne ut av dette selv, siden jeg ikke vil bryte noen forum regler. Gud dem er strenge på slikt.. Uansett, på siden til de største sidene står det info om hvilken adr. til trackern som brukes.. Bare let litt, svakt hinting: Piratkai (bare engelsk) Det er da fullstendig lov å forklare hvoran man lager en torrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå