pannelars Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Får ikke lagt inn taggen jeg har laget hva er feil? Vet ikke helt hvor jeg skal legge den det er så mange mapper som heter det samme
MemorY Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=382660 lønner seg og se litt rundt på forumet. eller søke..
Mammuten Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 nå var det Counter Strike: Condition Zero da.. Sikker på at det er det samme der?
pannelars Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Akkurat tror ikke det er det samme i Counter Strike: Condition Zero som det er i 1,6 så vet noen ossen iCounter Strike: Condition Zero?
ASDASDKL2131 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Du tror ikke nei. Har du i det hele tatt prøvd? Jeg tviler på at det er veldig stor forskjell på hvordan det gjøres i 1.6 sammenlignet med CZ. Forresten, bruk gjerne noen minutter og se over det du skriver før du trykker svar. Jeg tar ikke ansvar for eventuelle skrivefeil jeg selv måtte ha, men det finnes da grenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå