Steina Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Når man trykker Print Screen, så skal screenshot'et bli lagret i Mine Dokumenter/Battlefield 2/Screenshots Her er min mappe: Hvorfor funker ingen av screenshots'ene mine?
Elendil Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Eg for også png, men også samme bilde med jpg. Snålt.
Armageddon Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 kanskje det har noe med programmet og gjøre (irfanview).. eller er jeg helt på jordet?
ZeZar is BACK Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Prøv å skrive "filnavn.jpg", evt åpne i Paint og gjøre om til JPEG!
Steina Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 (endret) kanskje det har noe med programmet og gjøre (irfanview)..eller er jeg helt på jordet? Hør prøvd å åpne bildene i flere program. ink. Internet Explore.. Funket ikke Prøv å skrive "filnavn.jpg", evt åpne i Paint og gjøre om til JPEG! Funket heller ikke.. Åpner jeg det i Paint, er det som om jeg bare åpner paint, og ikke noe bilde. Edit: Skrev "pain" begge plassene (skal stå paint) Endret 21. august 2005 av Steina
Term Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Skjer samme med meg. Når jge tar SS så kommer det samme opp å ingenting jpg kun for åpning i PS. Må gå manuelt inn i PS etter hver SS å paste den inn om jeg skal ha noen sjans. Irriterende
m-momr Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) sånn ser min ut. LOOK HERE the answer is here jeg bruker GrabClipSave da lagrer den alle screen shottene dine i en mappe som du bestemmer, uansett spill, i JPG format, veldig praktisk Direkte DOWNLOAD HER Endret 21. august 2005 av m-momr
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Urgh det programmet der suger, og nå har jeg fått samme problem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå