Goody Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Heisann Nettopp kjøpt meg Nokia 6230i i sølv utførelse. Greit nok, men kan jo ikke si noe annet enn at den gamle 6230 i sort er mye mer sexy. Ser det reklameres for i-versjonen i sort også, men da har den jo sølv forside. Er det ett klokt hode eller flere som kan svare meg på om i-versjonen finnes i helt sort? I dette tilfelle om det går an å kjøpe deksel siden jeg allerede har kjøpt den. Funnet pris på datakabel til 295,- og regner med dette er den billigste prisen. Kom gjerne med innspill på godt pris på minnekort også. Er det sant at den ikke støtter mer enn 512 MB? Til slutt vil jeg si at jeg ikke har hatt Nokia siden 2000 og har siden bannlyst finnene. Skulle egentlig kjøpe K750i, men etter en helhetsvurdering så jeg at 6230i ikke var så veldig langt unna Sony Ericsson'en. Tok en sjans og kan ikke annet enn si at 6230i er en digg mobil, her skal Nokia ha skryt. Er kjempefornøyd sålangt jeg. På forhånd takk!
smoker2 Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Hei Kan disse være til interesse: http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp
genser Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Er det ett klokt hode eller flere som kan svare meg på om i-versjonen finnes i helt sort? Mobilen kommer i to farger, sølv og sort. Felles for disse to er at begge har sølvfarget forside. Det finnes også offisielle 6230i-deksler av Nokia, de ser du her: http://www.nokia.com/nokia/0,,72353,00.html Som du ser er altså eneste håp for å finne et helsvart deksel å kjøpe et fra en tredjepartsprodusent. På ebay finner du nok akkurat det dekselet du ønsker.
Goody Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Takker for svar. Men lurer fortsatt på om 512 MB er det største minnekortet jeg kan bruke i den?
Goody Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Virkelig ingen som har en formening om det eller kan svare meg?
genser Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Takker for svar. Men lurer fortsatt på om 512 MB er det største minnekortet jeg kan bruke i den? Nei, det stemmer ikke. 6230i støtter større minnekort enn 512 mb. Synd at vi brukere må informere om sånn etter at amobil står ved sin formulering i deres test av 6230i.
Bunchie Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Det største som er ute på markedet nå, er 2 GB MultiMedia Card. Den fungerer muligens på 6230i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå