Gå til innhold

Side med html og Gjestebok i PHP, design hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du lager en "blank" side, jeg går ut i fra at du mener ett tomt dokument, og limer php-scriptet rett inn i html-koden for å så kalle den for gjestebok.php - går det utmerket.

 

HTML-kode i et php-dokument blir behandlet som vanlig html. <?php til ?> blir behandlet som php-kode.

 

Men det kunne du vel testet, eller?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke spørsmålet ditt jeg, men uansett. Er du sikker på at home.no støtter php?

 

Hvis servern ikke støtter php:

Hva jeg ville gjort er å bruke gjesteboken til Opelwerk i stedet, den lar deg redigere utseende og andre innstillinger på gjesteboken via nettleseren, litt reklame hvis du ikke gidder å betale 100kr (tror det er det den koster) for den.. Så kan du jo evt. åpne den gjesteboken i et pop-up vindu..

 

Hvis servern støtter php:

Skaff deg en annen gjestebok.... f.eks asn guestbook (den er herlig!).

 

 

Når det gjelder designet ditt, så syns jeg at frameset suger... Bruk heller tables, det er enklere og ser mye bedre ut!

 

 

PayZ

Endret av PayZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Skjønner ikke spørsmålet ditt jeg, men uansett. Er du sikker på at home.no støtter php?

 

Hvis servern ikke støtter php:

Hva jeg ville gjort er å bruke gjesteboken til Opelwerk i stedet, den lar deg redigere utseende og andre innstillinger på gjesteboken via nettleseren, litt reklame hvis du ikke gidder å betale 100kr (tror det er det den koster) for den.. Så kan du jo evt. åpne den gjesteboken i et pop-up vindu..

 

Hvis servern støtter php:

Skaff deg en annen gjestebok.... f.eks asn guestbook (den er herlig!).

 

 

Når det gjelder designet ditt, så syns jeg at frameset suger... Bruk heller tables, det er enklere og ser mye bedre ut!

 

 

PayZ

Blir feil å råde han til å bruke table også. Den enkle siden hadde vært veldig enkel å sette opp med 4 divs, en wrap og 3 med innholdet ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...