adevlin Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 WWII Online is a paid subscription service ($14.99USD monthly) but with every new account you get a 30-day FREE TRIAL. In order to activate your subscription you need a CD Key which is found on the jewelcase of your retail copy. If you do not have a retail copy of the game you can purchase an Activation Key online for $19.99USD. Both come with a 30-day FREE TRIAL of the game. det er litt forskjellige betalingsprogram - pr mnd; 6 mnd; 12 mnd. Det er billigst å betale for en lang periode... Jeg vet ikke om spillet kommer i norske hyller.
eranro Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 (endret) Finner ingen plass der det står nøyaktig hva spillet koster.. Noen som har en prisliste med de forskjellige "tilbudene" å betale hver måned? og adevlin, konge film! Er så utrolig kjekt å fyke i spillet. Skulle gjerne tatt meg en fyketur med dere jeg btw.. Vil spillet bli solgt i butikker i Norge? Betalingsmåter: 1. Du kan kjøpe boksen som kommer med en CD-key. Det vil gi deg en måned spilletid. 2. Du kan laste ned spillet, kjøpe en CD-key, og spille i en måned. Når du har spilt opp den måneden, kan du fortsette ved å betale 14.99 USD (ca NKR 95,-) i måneden. Du kan kjøpe pre-paid pakker, som gir det spilletid over 3/6/12 måneder. Du betaler da et stort beløp én gang, men vil jo spare litt på det i lengden. Jeg finner dessverre ikke hvilken pris det er akkurat nå. Jeg vet ikke om det kommer til Norge, men jeg har forhåndsbestilt det fra Amazon. Det kommer under tollgrensa på £16.99, så jeg synes det er likesågreit å bestille det derifra.[ Endret 12. september 2005 av eranro
KristianF Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Takker for svarene. Får vel bestille spillet snart da. Det var så utrolig kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå