Gå til innhold

Open Beta for Battleground Europe 25.aug

Anbefalte innlegg

Skrevet
WWII Online is a paid subscription service ($14.99USD monthly) but with every new account you get a 30-day FREE TRIAL. In order to activate your subscription you need a CD Key which is found on the jewelcase of your retail copy. If you do not have a retail copy of the game you can purchase an Activation Key online for $19.99USD. Both come with a 30-day FREE TRIAL of the game.

det er litt forskjellige betalingsprogram - pr mnd; 6 mnd; 12 mnd. Det er billigst å betale for en lang periode...

Jeg vet ikke om spillet kommer i norske hyller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Finner ingen plass der det står nøyaktig hva spillet koster..  :hmm:

Noen som har en prisliste med de forskjellige "tilbudene" å betale hver måned?

og adevlin, konge film!

Er så utrolig kjekt å fyke i spillet.

Skulle gjerne tatt meg en fyketur med dere jeg :love:

btw..

Vil spillet bli solgt i butikker i Norge?

Betalingsmåter:

1. Du kan kjøpe boksen som kommer med en CD-key. Det vil gi deg en måned spilletid.

2. Du kan laste ned spillet, kjøpe en CD-key, og spille i en måned.

Når du har spilt opp den måneden, kan du fortsette ved å betale 14.99 USD (ca NKR 95,-) i måneden.

Du kan kjøpe pre-paid pakker, som gir det spilletid over 3/6/12 måneder. Du betaler da et stort beløp én gang, men vil jo spare litt på det i lengden. Jeg finner dessverre ikke hvilken pris det er akkurat nå.

Jeg vet ikke om det kommer til Norge, men jeg har forhåndsbestilt det fra Amazon. Det kommer under tollgrensa på £16.99, så jeg synes det er likesågreit å bestille det derifra.[

Endret av eranro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...