erirlar Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Har en Netopia 3357 (trådløs) ruter men når jeg logger inn på http://endring.nextgentel.no/ med kundenummer (5 siffer) og aktiveringspassord (8 siffer) så sier den at jeg må oppgradere firmware og jeg trykker på godta, men når det er gjort så blir jeg kastet ut og det står at kundenummeret er feil. Noen som har en ide på hva jeg kan gjøre? Endret 19. august 2005 av erirlar Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Det kan være at siden du har oppdatert firmware at passordet ditt har blitt restartet, prøv det passordet du hadde før du skiftet evt finn standar passordet for netopia routeren din! Hvis ikke vil jeg tatt en telefon til nextgentel kundeservice (Ja jeg veit det er 20 timers venting for å komme til en som ikke har peiling - men hvis du er heldig kommer du til en som faktisk kan noe.) -MortenGj Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Slenger inn et lite spørsmål her; når man oppdaterer firmvaren vil alle tidligere innstillinger (porter) bli nullstilt? Dette gjelder NGT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå