Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med nVidia firewall.


Anbefalte innlegg

Hei har nettopp kjøpt et dfi lanparty sli-d nforce 4...

 

Når jeg legge inn de nyeste driverne til nvidia (6.66) og velger at jeg vil ha firewallen med etter som jeg har hørt at nvidia sin firewall skal fungere ganske bra.. så virker det som om firewallen "ødelegger" alt jeg laster ned..! Jeg kan surfe på nett og få ting inn på harddisken..men når jeg prøver å kjøre noe som er lastet ned er det ALLTID en feil med filen. Uansett om det er exe filer eller om det er rar filer eller whatever.. Med en gang jeg deaktiverer firewallen så går alt strålende! Har mye erfaring med data og nettverk men aldri vært borti noe lignende! andre som har opplevd dette??? har nå deaktivert nvidia firewall og kjører windows sin (grøss)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke får den firewallen du vil ha til å virke, finnes det flere andre firewall'er på markedet. Det kan jo ha noe med konfigurasjonen av firewallen. Mange firewaller har forskjellig "sikkerhets-nivå" der du kan stille på hva som skal filtreres og søkes igjennom. Hvis du konfigurer denne til lavt sikkerhetsnivå er den sikkert fortsatt bedre enn microsoft sin. :)

 

-MortenGj

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...