Gå til innhold

pinnacle studio 9- hjelp!

sixx

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid pleid å lage masse filmer på pcen, men plutselig har den funnet ut at den ikke vil "rendere" ferdig...Den stopper halvveis på samme sted hver gang!! det er intet unntak heller, den stopper på samme plassen på avi, mpeg osv. kan jeg få noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også det samme problemet...Argh! Har brukt denne pc`n til å redigere tidligere, og da funket det "greit". Noen som vet om et program som funker med Pinnacle? Sånn at jeg kan ta savefila herfra og hive inn i det nye programmet slik at jeg slipper å gjøre alt på nytt...?

Skrevet

Update:

Ga opp den video`en jeg prøvde på, og begynte på en ny. Gjorde det samme som den forrige, men den ville ikke funke den heller. Prøvde å defragmentere, skru av brannmur og antivirus. Resket også opp med Ad-Aware og SpyBot. Prøvd et par ganger etter oppreskning, men det nyttet ikke. Den stoppet på samme sted hver gang. Men så plutselig funket det. Den renderet helt ordentlig, og brant ut på DVD`en uten problemer. Har nå prøvd med den forrige filmen igjen, men den vil fortsatt ikke funke. Så jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at det er noe rart med filmen. Men det virker jo rart det også, for jeg har redigert 3 filmer tidligere, og alle tre har fungert bra. Ikke samme kamera, men de 3 andre filmene er fra samme kamera. Noen ganger når jeg ser på filmen så hakker både lyden og bildet mye. Mens andre ganger går det bra...Noen som har MYE erfaringer fra dette programmet, som kanskje vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...