feilertsen Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 God ettermiddag! Jeg har et adsl abonnement fra telenor. Hvordan kan jeg enklest mulig dele dette abonnementet mellom to pc'er i leiligheten? Kanskje router? Kanskje switch? Kanskje Hub? Ikke vet jeg. Det eneste jeg vet er at jeg vil at det skal være skrekkelig billig å utføre. Per idag har jeg kun et adsl modem med en utgang. Takk for all hjelp! MVH Fred
Elgvenn2 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Hva slags ADSL-modem har du? Når mottok du dette modemet av Telenor?
reeng Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Først må du finne ut om du har Bridge eller routermodem se link. http://www.online.no/kundeservice/veiledni...yr-telenor.html Har du routermodem trenger du switch , har du bridgemodem trenger du router
feilertsen Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Jeg har Topcom Xplorer 871BT. Heldigvis for meg har telenor skrevet følgende: "Topcom Xplorer finnes både som rutermodem (Xplorer ADSL) og som bridgemodem (Xplorer BT). Her finner du informasjon om oppsett av Topcom Xplorer." Og på neste side står det: "Topcom Xplorer ADSL er et bridgemodem, mens Topcom Xplorer 871BT er et rutermodem" Det hjelper ikke meg.. Hjelper det dere? MVH Fredrik
reeng Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Du har routermodem , så da trenger du en switch for å få flere maskiner på nett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå