twicedice Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Hei, er helt ny til wow og lurer på hva som er best av Orc shammy og Troll shammy? noen meninger? Prøvde å spørre kompisene mine med det bli vild krangling! Btw er tauren druid anny good
mobilfreek Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 synes troll og orc shammy er like kule BTW tauren shammy eier
N* Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 orc tror jeg er best. det er hvertfall de jeg sliter mest med å ta i pvp (resist to stun). tauren kan stompe og stunne. men stunnen varer så kort at det er liten vits. tauren ser jo også imo ikke særlig kult ut. btw: hvis du velger orc, velg den mørkeste grønne hudfargen. det ser best ut med epic settet
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Orc: Blood Fury Activate to increase base melee attack power by 25% for 15 seconds. When it fades base melee attack power is reduced by 25% for 45 seconds. Hardiness Increase resistance to stun & knockout effects by 25% (Meget kjekt i PvP) Command Pet melee damage increased by 5% (Bortkastet) Axe Specialization Increase Axe skill by 5 (Kjekt å ha hvis man går etter økser. Treffer lettere.) Tauren: War Stomp Activate to stun opponents - Stuns up to 5 enemies within the area for 2 seconds. 2 minute cooldown. (Fantastisk i PvP, stopper spellcasting) Endurance Max Health increased by 5% (Noen hundre ekstra hp mot slutten) Cultivation 15 point skill bonus to Herbalism (note, this also raises the cap by 15 at each level of herbalism) Nature Resistance Increase Nature Resistance by 10 Troll: Berserking Activate after being the target of a melee critical hit to increase melee, ranged and spell casting speed by 25%, also increases all damage taken by 10% for the duration. Regeneration Increase health regeneration bonus by 10%. Also allows 10% of normal health regen during combat. Beast Slaying 5% damage bonus to Beast. Throwing Weapon Specialization Increase Throwing Weapon skill by 5 Personlig gikk jeg for orc, på grunn av 25% stun-resist og +5 to axes. Andrevalget ville vært tauren, på grunn av warstomp. Troll har ingen traits som gjør den særlig attraktiv (bortsett fra de mest estetisk heldige femalene, men folk velger vel ikke klasse av den grunnen..).
Keylar Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 (endret) Altså en orc som får blood fury og får windfury proc vil gjøre Meget vondt Endret 19. august 2005 av Keylar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Det er et relativt lite vindu om man har en treg 3-4 sekunders øks, men jo, om windfury proccer, gjør det vondt. Man er dog gimpet alt for lenge etterpå til at jeg personlig gidder å bruke den i noe annet enn mot slutten på 1vs1.
Plomma2 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 synes troll og orc shammy er like kule BTW tauren shammy eier Mooo! Fjern tauren shaman plx!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå