Siomir Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Er det noen her som spiller dette spillet....med ati kort? jeg skjønnner nå veldig lite, jeg satt å spilte dette spillet med et geforce FX5700 ULTRA, også satte jeg inn X800, spillet gikk bedre ok, men det virker som tastaturet henger seg opp samme med musa noen ganger i spillet, noe som er frustrerende når jeg skal slåss......og en ting til, det er ikke mus og tastatur feil...satte i geforce kortet for å se og da funka det bedre igjen.....enda et spill som nvidia har gjort uspillelig for ati kort eller no??
ttt Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
ttt Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Fjerna du nvidia drivarane då du satte inn ati kortet? Det beste hadde kanskje vert om du hadde formatert maskina då du bytta skjermkort. Forøvrig så passer vel denne tråden betre under Spørsmål og svar - PC, så eg flytter den dit.
Anbefalte innlegg