Nosferatu Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Har blitt lei av PVP kjøret på Daggerspine, så jeg har forlatt min kjære 57 Dwarf Pala til fordel for en Tauren Hunter på Emerald Dream. Lurte på om noen her spiller på den serveren?
Blib Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jepp, jeg og 3-4 andre eller noe her fra HW-forumet spiller i guildet Exiles. På Horde-siden har du guildet Arctic Vikings som startet ut som kun nordmenn. Har i tillegg møtt på et par andre nordmenn på serveren, en av de også fra forumet her
ArchEnemY Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Exiles her å Vi trenger mere hordies på servern, så kom igjen
ahdrage Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Spiller i Spirit Odyssey (På ED). Slutt å drep kazzak klokka 12.00! Jeg trenger fel infused leggings
Merakkels Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Spiller på ED, har en tauren warrior(60). Er med i et lite guild, Total Control. Traff forresten noen Exiles i WSG sent i natt......ikke noe kjekk opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå