Gå til innhold

bildet kloner seg til skjerm 2 når jeg ser film


Marcelo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vett ikke om det er rett plass å plassere denne topicen men jeg prøver.

 

Jeg har et problem med at bilde på pc`en min bler klonet når jeg ser filmen på en av skjermene mine, jeg bruker jo dualscreen med tv`en min sånn at jeg kan se film, mens jeg surfer eller gjør noe annet på pc skjermen men bildet har plutselig begynnt å klone seg til den andre skjermen, noen som vett hva det kan være? jeg har et XFX 6600Gt skjermenkort, Har ingen annelse om hva jeg kan gjøre. noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe eg ut med dette. hadde vert veldig greit å fått gjort noe med det. Tingen er at jeg har hatt litt ustabilt bilde på tv`en (det med at det strekker seg ut utfor tv`en) siden jeg fikk XFX 6600GT kortet, har aldri hatt det problemet med andre Ati kort jeg har hatt.

Vil gjerne ha et slags multimedi center med tv`en sånn at jeg kan kjøpe meg det nye settet med fjernekontroll mus og keyboard fra logitech og om ikke lenge en ny store lcd tv.

Hadde vert helt supert med hjelp??

Lenke til kommentar
Desktop->Høyre klikk->Properties->Settings->Advanced->Geforce 6600GT->Full Screen Video->Full Screen Device = disable. :)

Hmm... jeg har samme "problem" etter å ha oppgradert noe drivere. Jeg kan ikke finne "full screen video" i gforce menyen under advanced for mitt 6800U kort. Gidder du beskrive mer i detalj hvor det skal ligge? Er det i venstreside-menyen, som en hovedkategori, eller under noe annet?

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Det er det som er så merkelig. Jeg har ikke på noe clone-mode.

 

Hver gang jeg kjører noe video (og bruker overlay), så tar den automatisk videoen og kjører den fullscreen på den sekundære skjermen. Videoen kan f.eks. kjøre i window-modus på primærskjermen, men den vil fremdeles fullscreene på sekundæren.

 

Det er egentllig en veldig fin feature å ha, men det hadde vært fint å kunne kontrollere den =P

 

-Stigma

 

EDIT: Tror jeg har funnet det ut. Det er en disable-funksjon tydeligvis. Har ikek testet enda, men har ikke tid =)

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Det er det som er så merkelig. Jeg har ikke på noe clone-mode.

 

Hver gang jeg kjører noe video (og bruker overlay), så tar den automatisk videoen og kjører den fullscreen på den sekundære skjermen. Videoen kan f.eks. kjøre i window-modus på primærskjermen, men den vil fremdeles fullscreene på sekundæren.

 

Det er egentllig en veldig fin feature å ha, men det hadde vært fint å kunne kontrollere den =P

 

-Stigma

 

EDIT: Tror jeg har funnet det ut. Det er en disable-funksjon tydeligvis. Har ikek testet enda, men har ikke tid =)

Ja du har rett i at det er en fin feature å ha, men vil gjerne ha kontroll over det. siden hele grunnen med å ha dual screen for meg er å kunne gjøre forskjellige ting på begge skjermen. Feks se film på den ene, mens jeg snakker, leser på nettet, jobber på pc`en osv osv. Hvor fant du den disable funksjonen for det. kunne du vert grei å forklart det detaljert.

 

Jeg har norsk xp pro, sånn at du kan forklare hvor jeg skal gå på norsk. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...