Mats1988 Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Hei. Jeg kjøpte BF2 idag og da jeg kom jeg gledet jeg meg selvfølgelig til å spille det, men da jeg startet spillet kommer norton og spør om jeg vil "tillate" eller "blokkere". Jeg velger "tillat", men 10 sek etterpå kommer samme beskjed fra norton, dette pågår helt til jeg skrur av BF2. Jeg har prøvd å disable nortons firewall men til ingen nytte. Det må da gå an å fjerne dette uten å slå av norton?
vstr Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 (endret) sett ned sikkerhets nivået i northon og trykk på tillat alltid. Endret 18. august 2005 av vegis
Mats1988 Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Tusen takk for hjelpa vegis, det hjalp det ja
Mr. Purple Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 eller du kan gjøre følgende: høyreklikk Norton antivirus-iconet nederst til høyre på skrivebordet.Velg norton antivirus options, og deretter internett worm protection. Der fjerner du haka ved enable internett worm protection. Da slipper du å senke ned sikkerhetsnivået på norton. Noen som kan svare på følgende: Hvordan legger man til BF2 Exclusionslist. Slik at man slipper å gjøre dette hver eneste gang man skal spille BF???
AndersT2 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg har det problemet med både Battlefield 2 og Edonkey2000. Når det blir lagt inn ny versjon / eller patchet spillet, så spør Norton igjen, men den kommer opp hele tiden. Det jeg gjør er å gå inn i Internet Worm Protection i Norton, og under program control så fjerner jeg BF2, for så å legge den til igjen manuelt (via add knappen) da slipper man at den spretter opp igjen til neste patch blir sluppet.
KusaRS Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Gå inn på Norton internett security -> personlig brannmur -> Programmer -> legg til. Finn så bf2.exe og legg til den. Violà! (sjekk bilde) Men selv blir jeg spurt av Norton om jeg skal tillate BF2 å gå inn på internett kun første gang det blir kjørt, for da velger jeg tillatt alltid elns. Med måten min slipper du å senke sikkerheten i alle fall.
Sigga Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 PLeier det ikke å poppe opp slik ting om tilgang osv første gangen du spiller et spill? Gjør det her ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå