Scortech Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Jeg har nettopp lastet ned og installert GT Legends demoen men når demoen er installert og når jeg dobbelklikker på iconet på desktopen (skrivebordet) så restarter maskinen automatisk. Er det noen her som har testet GT Legends demoen og opplevd det samme men har funnet løsningen på problemet? Jeg vet rett og slett ikke om spillet funker i Windows XP 64 Pro Edition som jeg kjører.
Mr. Bridger Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 litt sent ute, men jeg har et tilsvarende problem. Hver gang jeg starter GT Legends demoen så får jeg blå skjerm etterfulgt av en restart. Jeg har kjører Windows XP Pro og socketA cpu (XP2500).
BUCK Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Jeg får også bare blå-skjerm når jeg starter spillet. Har WinXP Pro og AMD socket 754.
termi.- Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 funker fett hos meg...amd s754 og winxp pro
Scortech Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Jeg måtte teste å installere Gt legends demoen pånytt. Det irriterte meg grenseløst at jeg ikke fikk prøvd det forrige gang jeg installerte demoen. Etter mye om og men så fant jeg ut at hvis jeg oppdaterte/installerte Starforce drivere så ville det funke. For dere som kanskje ikke viste det så er faktisk demoen beskyttet av starforce. Så jeg oppdaterte/installerte starforce og voila det funket. oppdateringen/installeringen av starforce drivere finner du her (http://www.star-force.com/protection.phtml?c=91) . Last ned SFUPDATE tool også må du restarte maskinen og da kan du kjøre spillet helt fint. Funket ihvertfall helt fint her. Håper dette kan hjelpe noen der ute som virkelig vil teste demoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå