Haku Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 vet det har vært poste om dette før men sjekke 3 sider tilbake og fant nada. Skal ha meg miner\grinde rogue -> priesten min er altfor treig til å grinde og rogue er genial til å mine Driver for øyeblikket i barrens å grinder bristlebacks @ lvl 19 med 2x pearl handed daggers og en imp sinister strike og remorseless build. Har nå 3 stk bonus point jeg ikke aner hvor putte, vet jeg skal ha master of deception eller hva det heter når jeg skal bruke den senere men atm så bare løper jeg fra mob til mob. Skal egentlig ha en rask build, gleder meg til lvl 23 og sword of decay. Stikker også bare inn til orgrimmar for skills hver 4 lvl ... er dette litt for skjeldent ? burde jeg gå hvert andre ?
chokke Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 skaff alle questene til wailing caverns og gjør de, du får Wingblade.
mbskywalker Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Master of deception gjør alt mye lettere, skaff den etter imp.ss. Men i ditt tilfelle kan du ta den med en gang.
Haku Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 kan ikke skjønne hvordan master of deception kan gjøre jobben min enklere, jeg stelther nada ... jeg løper rundt og dreper ting så fort som mulig helst siden jeg ikke vil miste remorseless. Takker for tipset men trenger heller ikke weapon tips, trenger build tips ^^
Varj Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 sinister strike med daggers er bare waste, fiks deg en mace eller ett sverd med lav hastighet.
Sir Zu Zwat Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Hvorfor i all verden bruker du Sinister Strike med Daggers? Hallo! Skal du bruke daggers, specc backstab.
Haku Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 bruker de tingene jeg får tak i med høyest dmg main gir ganske F i hva slags type våpen det er ... er ikke mobben død etter 4 sinister så evisc jeg uansett ... merk jeg skal rushe denne med grinding.... jeg finner backstab ganske bortkastet i pve siden jeg må stealthe for å ha sjangs til å komme bak han, noe som tar unødig tid, etter første backstab må jeg gounge og løpe bak for å backstabbe igjen, alt dette tar tid ... mye bedre bare spamme sinister og vente på evisc... og igjen ... jeg trenger ikke tips til weapons ol ... jeg trenger bare tips til build etter imp sinister og remorseless... Har sett noen rogues på dette forumet med veldig god peiling på rogue, og det er deres tips jeg søker
chokke Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 siden du skal rushe oppover burde du ta litt tid og skaffe bedre våpen, det lønner seg ...
Haku Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Ah .... penger er ikke noe problem, og igjen takk for bekymringen, men trenger hjelp med -build- for å rushe masse exp, med masse grinding, og så vidt jeg har skjønt er da combat build best, men trenger hjelp etter imp sinister strike og remorseless. den er lvl 19 !!!! det er overhode ingen grunn som helst til å velge build etter hvilken type våpen jeg har der og da, siden jeg om 30 minutter bytter dem med noen bedre uansett. Jeg trenger kunn tips på hvordan jeg kan grinde meg fortest mulig oppover lvlene.
Pug Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 (endret) Jeg ville satt de 3 pointene i imp. evisc, og etterpå tatt 5 points i malice. Det lønner seg egentlig å ta en del i assasination først, pga. Ruthlessness, relentless strikes, og lethality. Deretter er det bare å gå over til combat treet. Jeg ser at du har Sword of Decay, det er jo veldig bra til ditt lvl da Kommer til å få sykt bra sinister strike dmg. Edit: Stikker også bare inn til orgrimmar for skills hver 4 lvl ... er dette litt for skjeldent ? burde jeg gå hvert andre ? Selvfølgelig bør du gå dit hver gang du kan trene nye skills, altså hvert andre lvl. Endret 18. august 2005 av Pug
Haku Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 takker for godt svar, bare 2 ting, mobs dør som regel før jeg har 5 combo points, er ikke da bedre å makse malice før evisc ? ting to, å dra til orgrimmar tar veldig lang tid, kan sikkert dra ett halvt level på den tiden ^^ måtte betale 5 g for det sverdet istede for 4 siden jeg var lvl 60 og hadde råd ^^
Pug Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 (endret) takker for godt svar, bare 2 ting, mobs dør som regel før jeg har 5 combo points, er ikke da bedre å makse malice før evisc ? ting to, å dra til orgrimmar tar veldig lang tid, kan sikkert dra ett halvt level på den tiden ^^ Det skader jo ikke å bruke evisc når du bare har 3-4 cp istedet da. Men det kan godt hende at det lønner seg å ta malice først om du ikke bruker evisc så mye. Lang tid? Heartstone? Dessuten grinder du mye mer effektivt med alle skillene dine trenet til enhver tid. Endret 18. august 2005 av Pug
chokke Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 eller du kan ta deg tid nå og se hvordan skills du får, får du noe du ikke trenger i PvE, ikke ta bryet med å trene de heller. Hvis du har et bra våpen til din level trenger du ikke trene en ny ss for å få 10 mer skade .
Pug Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 eller du kan ta deg tid nå og se hvordan skills du får, får du noe du ikke trenger i PvE, ikke ta bryet med å trene de heller. Hvis du har et bra våpen til din level trenger du ikke trene en ny ss for å få 10 mer skade . Tja, SS er jo det en sword rogue bruker mest av alt, så det å holde Sinister Strike skillen optimal bør vel egentlig ha førsteprioritet.
chokke Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 eller du kan ta deg tid nå og se hvordan skills du får, får du noe du ikke trenger i PvE, ikke ta bryet med å trene de heller. Hvis du har et bra våpen til din level trenger du ikke trene en ny ss for å få 10 mer skade . Tja, SS er jo det en sword rogue bruker mest av alt, så det å holde Sinister Strike skillen optimal bør vel egentlig ha førsteprioritet. men JEG ville ikke brukt 10 minutter for å skade 10 skade mer for 2 levler for så å dra tilbake å trne igjen...
mbskywalker Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 10 minutter for a skade 10-30 mer med hver eneste ss er ikke verdt det?
Gjest member-60584 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 er ikke noe problem å starte hvilken som helst char å få den opp til lvl60 på 1-2-3 uten å måtte lage noob topics som dette. noe som kalles "hjerne", bruk den...
Haku Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 er ikke noe problem å starte hvilken som helst char å få den opp til lvl60 på 1-2-3 uten å måtte lage noob topics som dette. noe som kalles "hjerne", bruk den... Heh... det er vel det å ikke bruke tilgjengelige ressurser som er "noob", men stikk tilbake til cs'n din og whine litt på de som er bedre enn deg der.
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Stikker også bare inn til orgrimmar for skills hver 4 lvl ... er dette litt for skjeldent ? burde jeg gå hvert andre ? Sjekk thottbot.com og finn ut hvilke skills du lærer på hvilket level. Er det bare crap som garrote og rupture, trenger du ikke å reise tilbake. På lvl20 får du poison-quest, noe som vil gjøre dreping litt lettere (men sharpening stones og agility-buffs gjør også nytten).
Haku Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Stikker også bare inn til orgrimmar for skills hver 4 lvl ... er dette litt for skjeldent ? burde jeg gå hvert andre ? Sjekk thottbot.com og finn ut hvilke skills du lærer på hvilket level. Er det bare crap som garrote og rupture, trenger du ikke å reise tilbake. På lvl20 får du poison-quest, noe som vil gjøre dreping litt lettere (men sharpening stones og agility-buffs gjør også nytten). når vi er inne på det, i ratchet fikk jeg lockpicking quest, skulle på en båt litt nedenfor, fant en båt ved kysten, den kom jeg ikke ombord i, fant en annen en litt nedenfor men den var så langt ut for kysten at jeg ikke orket ta sjangsen så gikk tilbake til å grinde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå