sbaerheim 0 Report post Posted August 17, 2005 Hei! Jeg har en stasjonær og en bærbar pc i nettverk hjemme. Tidligere hadde jeg Windows XP på begge, men har nå installert Linux (Ubuntu) på den bærbare. Da jeg hadde Windows på begge så brukte jeg koffert-funksjonen i windows til å synkronisere en mappe. Veldig greit; bare koble til, trykke på synkroniser og så mottok/sendte den alle nye/endrede filer. Det jeg lurte på, er om det er mulig å få det til noe lignende nå som jeg har Linux på den ene pc'en? Og hva må jeg isåfall gjøre for å få dette til? Takk på forhånd for svar! Quote Share this post Link to post
Guest Slettet+432 Report post Posted August 17, 2005 Skal du overføre filer fra Linux til Windows maskinen eller omvendt? Quote Share this post Link to post
sbaerheim 0 Report post Posted August 17, 2005 Det skal jo overføres filer begge veier. Hvis jeg legger en fil i mappen her på den bærbare, så skal jeg kunne synkronisere den med den stasjonære slik at den filen blir overført der. Og omvendt.... Quote Share this post Link to post