Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor lang rekkevidde på trådløs router?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal nå flytte inn på en hybel, hybelen er et eget hus ca 30 meter unda hybelverten sitt hus, der har han en trådløs router, han vet ikke hva slags merke routeren har, da han er borte for øyeblikket, så jeg lurer på sånn hvor lang rekkevidde en trådløs router har i gjennomsnitt, begge hus har trevegger, han betalte ca 1000 kroner for den i forrige måned sa han. Jo, det sier kanskje ikke så veldig mye, men jeg håper noen av dere kan si om den rekker til hybelen eller ikke... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 meter skal funke, men selv har jeg ingen erfaring på mer en 15-18 - som går helt greit. Spørsmålet er nok mer hvor fort det går.

hvis du virkelig vil, så er det alltids mye man kan gjøre for å bedre saken, antenner av ymse slag, modde saken til å sende med større styrke og sånt noe. Hør med luringene her på forumet, de mekker antenner av blikkbokser og jeg vet ikke hva, og får de til å gå pokkern i vold.... :!:

Er vel mer et spørsmål på hvor mye tid og energi du vil legge i det? Får du kabelen ut vinduet er det greit, men tror ikke hybelverten er så keen på å borre hull i veggen for at du skal kunne montere den hjemmemekka antenna di på taket.... ;)

Men, lykke til!!! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...