CrackaBoi Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg prøver å finne noen som kan tilby meg en emailkonto med god lagringsplass, spamfilter og støtte for IMAP, og jeg betaler gjerne for det. Problemet er at jeg ikke helt har funnet noe tilfredsstillende. Kan noen gi meg forslag på hvor jeg bør lete? Takker
Mathiasman Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Yahoo.no 1GB inboks Skiller mellom masseutsendelse og "vanlig" innboks Slipper å regge på andre yahoo-tilbuder! Kan legge ved filer på 10MB i hver mail
RattleBattle Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 GMail støtter ikke imap, tror ikke yahoo gjør det heller.
toretors Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Det greieste er å kjøpe det sammen med webhosting
random_wannabe Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 www.hotmail.com - msn freaks (ikke bra tilbud) www.yahoo.no - ett av de bedre tilbudene, 1 gig (på topp) www.gmail.com - er bare beta, ingen kan åpne nye kontoer der for øyeblikket www.operamail.com - bare 3 mb, men veldig bra egentlig, og adressen er i tillegg kul www.portalen.no - tilbyr hauger med mailer, passe stor plass og så har man de uendelig mange hostingselskapene...
random_wannabe Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 (endret) hva er det med meg og dobbeltposting idag? Endret 17. august 2005 av lilleslem
paalwa Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Gmail, Så setter du opp ditt mail prog på pc så dette laster mailen ned til din pc. Dette helt topp spør du meg. Alt av opplysninger får du når du har kommet deg inn på din konto. Hvis du får
sindrejibb Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 www.nameplanet.com Jeg bruker denne selv om er KJEMPEFORNØYD! Du får (velg selv)@(velg selv).com Du må betale, men det er god plass, ikke noe kluss med serveren, og den støtter det meste, tror den støtter imap. Sjekk selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå