Gå til innhold

Et hjertesukk ang. Priest

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tror dere har misforstått heales litt. Han sa at hvis man fjernet shadow treet så ville man kanskje fått prester som kunne heale. Han har på en måte rett, fordi det er mange som bare bruker priesten sin som en solodings, så når de kommer i instancer så kan de ikke bruke skills rett. Og slik kan man si at de ikke kan heale. Det er jo bare to meninger av samme ord. edit: ordet kan.

Jeg synes ikke at man skal fjærnet shadow treet. Men HVIS man hadde gjort det, hadde det vært flere kompetente priester (til healing) ute og gått. Det er jo mye det samme som en fury/arms speccet warrior som tror at å tanke er å bruke skjold og 1h.

Endret av zetor;)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi først er inne på temaet Shadowpriest og MC. Hvordan er en shadowpriest i MC speccet. 31 i Shadow, og resten hvor?

Selv vurderer jeg 31 i shadow og 20 i disctreet.

Unbreakable Will rank 5/5

Improved Power Word: Shield rank 3/3

Improved Power Word: Fortitude rank 2/2

Mental Agility rank 5/5

Mental Strength rank 5/5

Føler at en 10 % større mana pool kan være kjekt og ta med seg ned dit. Jeg har også vurdert å bare kjøre 23 i Shadow treet og ta 28 disc. Det samme som er ovenfor, bare med

Improved innerfire: 3/3

Meditaton: 5/5

Bedre regen er vel kjekt å ha der nede siden det er lange battles. Men problemet er vel at jeg blir ganske amputert i PvP og da er mye av vitsen med å ha poeng i shadowtreet borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...