Gå til innhold

hvor skal jeg queste får å bli honored i gnomeregan

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå lvl 36 og har begynt å spare til mount. men er ennå ikke honored, så jeg lurer på hvor jeg bør queste får og bli honored fortest mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye må man ut med for mount egentlig, og må man være honored? Beklager litt utenom topic her, men det er noe jeg har lurt på lenge! :blush:

Skrevet (endret)

Hvis du ikke er honored eller bedre koster en mount 100 gull. (80 for mounten, 20 for ridetreninga)

Er du honored eller bedre koster en mount 90 gull, siden du da får 10% rabatt. (72g for mounten, 18 for treninga)

Er du honored OG sergeant koster mounten 81 gull(?), siden begge gir 10% rabatt hver.

Endret av Loeve
Skrevet

hvis du er honored koster det 72 g og hvis du er friendlty koster det 80 g + at du må lære deg å ri som koster 18-20 g

Skrevet

mount koster 64 gull som honored og pvp rank

10% rabatten blir regnet ut av opprinnelig pris ikke pris - 10% rabatt = sum - 10% rabatt igjen

epic mount 800g ftw \o/ snart nok gull til å kjøpe meg en i ny farge >.<

Men lurer litt på om ikke pvp magen min skal ha seg en i rød warhorse, hadde vært litt kult med blå warhorse og ... men orker nok ikke kjøre baron runs til jeg har denne (+ folk ville vel kanskje sett litt ninja aktig på meg hvis jeg rolla på den) men ville seriøst betalt epic mount til den som roller nest høyest hvis jeg hadde vunnet \o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...