carl-kr. Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 hei! har hørt at det skal komme en etterfølger av ringenes herre:kampen om midtgard er en stor fan av spillet og lurer på om det er noen andre som vet noe mer om dette. enenste jeg vet er at det skal være ute i butikkene i 2006...
Bytex Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) Det er en lang artikkel om det på Gamespot, Link gamespot Også har siste PCGamer UK en 3 siders artikkel om det. Det blir bedre enn enern på mange områder, bl.a. det "levende" kartet skal brukes mye mer aktivt, ikke bare som mission selection-skjerm. Menneske-faksjonene i enern er slått sammen til en, og det blir et par nye raser og spille med. Det følger ikke historien i noen av filmene eller bøkene, og man er dermed ikke låst fast til å bruke ferdiglagde "heroes", kan designe sin egen hero i starten av kampanjene. Gleder meg jeg også Endret 16. august 2005 av Bitex
carl-kr. Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 (endret) ser sinnsykt bra ut!! gleder meg!!!!!!! edit: ser at det allerede var en tråd om spillet sry Endret 16. august 2005 av carl-kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå