subben1 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Klarer ikke å finne ut av hvorfor dvd-spilleren i stua ikke klarer å lese alle mp3-filene jeg brenner på cd. Har også prøvd å korte ned filnavnet uten att det hjalp. Det er en Lg dvd 5083. Noen tips??
efikkan Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Er du sikker på at spilleren støtter cd-plater og mp3-filer? Er det surround-mp3?
subben1 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Ja den støtter det for den spiller noen av sangene,de fleste faktisk. har som regel flere album på en cd og da hopper den over hele album. Men setter jeg cd'n i pc'n får jeg spilt alle albumene.
efikkan Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Ja den støtter det for den spiller noen av sangene,de fleste faktisk.har som regel flere album på en cd og da hopper den over hele album. Men setter jeg cd'n i pc'n får jeg spilt alle albumene. Er det mulig at spilleren er kresen på cd-plater? Brenne på nytt på en cd-rw og test om du får problemet igjen.
subben1 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Har prøvd det også.Har også prøvd å forandre på bithastigheten og filnavn.
Smork Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Har du prøvd og bruke Windows Media Player.. Sette at de brenner mp3 ? Det er ofte det beste og gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå