Jooakim Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) Hei! Jeg har fått meg en k700i, jeg lurer på om det lønner seg å kjøpe en USB-kabel(til 398,- på Telebutikken) eller en Blåtann-adapter(til 200,- på Clas Ohlson) Det jeg lurer på om det er verdt det å kjøpe kabelen... Endret 16. august 2005 av TheMasteR
genser Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Kjøper du blåtann-adapteren kan du bruke den på alle fremtidige blåtannmobiler du kjøper. Kjøper du kabelen derimot kan du ikke bruke denne i fremtiden, da SE allerede har gått over til et nytt kabelgrensesnitt.
Jooakim Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 (endret) Ok, takk for hjelpen! tenkte på denne : http://www.clasohlson.no/images/products/N...1-11_121027.jpg "Bluetooth®-interface, USB, for rask og enkel kommunikasjon mellom datamaskiner og andre Bluetooth® apparater. Rekkevidde 10 m. Leveres med engelsk programvare og 0,5 m tilkoblingsledning. Størr. 58x19x9 mm. For Windows 98SE eller senere." Endret 16. august 2005 av TheMasteR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå