kladden Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Trenger hjelp til å bruke nero Burning rom, får følgende feil melding når jeg prøver å brenne til dvd plate: ugyldig spor info, tilgangs feil. får ikke noe valg til å kopiere dvd kun cd plate. Kompileringen viser 5000mb men d er et rødt strek ved ca 700mb som er vanlig for cd brenning. Bruker nero 5.5.3.5 Plextor, et programm som fulgte med Plextor brenneren. Har auto detektet dvd brenneren men der er ikke tilgjengelig når jeg skal velge brenner på cd-brenner menyen i nero. spilleren funker til film, data og spille musikk. Er d noen som har noen ider å komme med. Kladden
riktig Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Hva med å prøve en nyere versjon av Nero? Såvidt jeg vet er ikke den der så veldig ny.
nahojdat Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Selv versj 6.0.xx funker ikke med oppdatert xp, sjekk etter oppdateringer...
kladden Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 I følge komplett data skulle jeg kunne oppgradere til nyere versjon av nero 5.5. Har lett og lest på sidene til nero.com i timer men finner ingen funksjon på siden deres til å laste ned oppgraderingen eller updates som d kalles på nero.com. Er d noen der ute som klare å finne knappen download for oppgraderingen til nero 5.5 eller er d slik at en må betale for å oppgradere til nero 6.0. Ser fram til å få linken direkte til nedlastingen av nero 5.5…. D er så frustrerende å lete i timer……………………
nahojdat Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Timer? Tok 10 sec.. Er på nero.com... På downloads.. Så velger du updates.. Så din versjon.. Og last ned og oppdater..
paalwa Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 (endret) Står det 700mb så er du inne på brenning av cdrom, ikke dvd. Du må sette den til at det er dvd projekt du jobber med. Endret 19. august 2005 av paalwa
wil Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 riktig det som paalwa sier her. Jeg er ganske sikker på at også Nero 5.5 har støtte for DVD Brenning. Det var iallefall den versjonen som fulgte med maskina jeg fikk som hadde DVD Brenner, Men jeg ville jo seff installere Nero 6. Nå fortiden har jeg Nero 6.6.0.16. Det er den nyeste versjonen. Du bør nok oppgradere din Nero versjon ja for å få det sikkelig. Lykke til. www.nero.com er siden du skal gå til for å laste den ned.
kladden Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Fant etterhvert oppdateringen etter en kronglette vei, prøvde nero etterpå men fikk beskjed om å sette inn plextor cd-brenner. Brenner programmet fulgte med Cd-brenneren. Har nå bestilt nero Express 6.0 fra Komplett. Håper d funker problemfritt nå! Takker ellers for positive svar. :!:
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Hehe, ja noen progs som følger med brenner virker kun med den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå