Gå til innhold

Ati-driver til Acer Travelmate 8000


BareGjest

Anbefalte innlegg

Hei ..

 

Har aldri vært noe borti Ati før - men plutselig en dag fikk jeg en Acer 8000 bærbar med 9700 kort.

 

Det jeg nå lurer på er hvilken driver er jeg egentlig ute etter - ser på ati sine hjemmesider at de operer med drivere for både bærbare og vanlige skjermkort? Men på siden for "barbare drivere" så står ikke Acer over støttede produsenter?

 

Altså - hvilken driver er jeg ute etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm ..

 

Dette var jo litt kjipt - tror disse driverne begynner å bli gamle. Blir vel pent nødt til å vente på at Acer oppdaterer driverne sine.

 

MEN - dersom jeg forsøker å installere drivere plukket ned direkte fra Ati, er det verste som da kan skje at jeg blir nødt til å reinstallere drivere fra Acer eller kan det gå enda verre dersom det først ikke skulle fungere?

Lenke til kommentar
Hmm ..

 

Dette var jo litt kjipt - tror disse driverne begynner å bli gamle. Blir vel pent nødt til å vente på at Acer oppdaterer driverne sine.

 

MEN - dersom jeg forsøker å installere drivere plukket ned direkte fra Ati, er det verste som da kan skje at jeg blir nødt til å reinstallere drivere fra Acer eller kan det gå enda verre dersom det først ikke skulle fungere?

Tror neppe noe værre skjer en at du må eventuelt må installere orginaldrivere på nytt. Så det kan godt være verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...