Whatefu Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Er det noen som vet hvorfor min eksterne harddrive ikke vil fungere med PCMCIA firewire, når den virker med usb 1.1? FireWirekortert er fra Adaptec
enl Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Henter harddisken strøm fra USB, eller har den en egen PSU?
Whatefu Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Den har en egen PSU. Det er en ekstern harddisk fra Seagate
enl Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 PCMCIA FW-kort leverer ikke noe ekstra strøm til eksterne enheter, og det kan være at seagatedisken din er avhengig av dette. Du kan jo alltids sende en mail til seagate og forhøre deg om det.
Whatefu Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Takk for svar, det skal jeg sjekke med en gang! Kommer tilbake med oppklaring om jeg får noe vettugt ut av Seagate
Whatefu Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Seagate mente at feilen lå i PCMCIA kortet og ba meg henvende meg til dem istedet! vi får se om det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå