Gå til innhold

Er denne pcen noe tess til spilling?


donrosa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Går det an å komme utenom å diskutere Inspiron 9300? Gruser vel Ferrari på ytelse(Grafikk) og prisen til rundt 15000 er vel heller ikkje helt avskrekkende

Han har et pristak på 11,000,- ...

Er vel ikke heeelt enig i at den gruser Ferrari på grafikken men ;) Sjekker du www.notebooks.com så ser du at den får godt over 6700 poeng i testen, mens inspiron 9300 var en god del under.

 

Men kan godt tenkes at jeg blander...Acer Ferrari er ACE :o) Men litt i overkant dyr.

 

Edit: Glem notebook reviews og sjekk dinside sin anmeldelse.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
Går det an å komme utenom å diskutere Inspiron 9300? Gruser vel Ferrari på ytelse(Grafikk) og prisen til rundt 15000 er vel heller ikkje helt avskrekkende

 

Helt enig. Dell i9300 må jo være det rette valget her. Har selv bestilt meg en dell 9300 med P-M 950, 768mb ram, 1920*1200 skjerm, 80gb og det obligatoriske GF6800-kortet. Dette til den nette pris av 13,8k på web. Eneste som bekymrer meg er størrelsen, men da trådstarter blåser fint i dette har ikke denne pc-en mange akilleshæler igjen.

 

Stripper man denne enda mer kommer man ikke langt unna pristaket.

Endret av Afool
Lenke til kommentar
Går det an å komme utenom å diskutere Inspiron 9300? Gruser vel Ferrari på ytelse(Grafikk) og prisen til rundt 15000 er vel heller ikkje helt avskrekkende

 

Helt enig. Dell i9300 må jo være det rette valget her. Har selv bestilt meg en dell 9300 med P-M 950, 768mb ram, 1920*1200 skjerm, 80gb og det obligatoriske GF6800-kortet. Dette til den nette pris av 13,8k på web. Eneste som bekymrer meg er størrelsen, men da trådstarter blåser fint i dette har ikke denne pc-en mange akilleshæler igjen.

 

Stripper man denne enda mer kommer man ikke langt unna pristaket.

Støtter den lett! Har selv en xps som er storebror til 9300, og får du den riktige skjermkort driveren er alt perfeckt! Jeg ville ha avbestilt, ikke fordi jeg er en Dell eier, men på papiret blir 9300 en mye råere gamelappiz!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...