[email protected] Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Jeg syntes Carl I Hagen er en sossete klyse. Han vil gjøre norge om til et¨rasist land... Stop Carl Nå før det er for sent...
Cyberdog_85 Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 [email protected] har egentlig brunt chieftech ettersom en (fargeblind) kamerat av han sier. kameraten har grått med blå dør han sier det er sort med blå dør men egentlig er det komunegrått. [email protected] sitt chieftech er LILLA ferdig med det. christer er fargeblind ferdig med det også.
[email protected] Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 Nå er du vel litt useriøs, dette er Politikk!!!
Cyberdog_85 Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 [email protected] er ikke et medlem av staten han er medlem av ku klux klan
enter Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Carl I er vel så overlegen at folk fortsatt frykter ham ja ... - mer enn noen gang sa du??? Synd de andre politikere ikke når opp til samme nivå, - eller til nærmeste ... :razz: :razz: :razz: - men vel vel, - de kommer senere og aper etter hans prediken etter 10-15 år historisk sett, - sikkert mye mye tidligere nå - hehehe, for noen duster :wink: Så snart er Carl I i regjering, - i Norges største parti. - Og jeg som aldri har vært medlem i noe parti og ei heller stemmer ved valg :???: :???: :???: Arbeiderne har mister industrien sin og alle tror de er sjefer, - så da blir det høyresiden som regjerer. Vi nordmenn er nok for store og flinke til å arbeide vi :oops: Vi er sjefer alle sammen, - hehe, ... [ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-08-07 01:37 ]
[email protected] Skrevet 6. august 2002 Forfatter Skrevet 6. august 2002 Ja Hagen er virkelig SOSSETE KLYSEEE
enter Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Jeg er normann jeg :oops: :oops: :oops: Jeg skal vaffal ikke sitte i kassa på butikken, - der får utlenging sitte, - eller duster !!! :razz: Ikke jobb nordmenn!!!! Prøv å få penger fra andre i stedet. vi har så fin kultur nå. Vi er så flinke !!!
EC Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Stengt pga. useriøsitet, særlig fra Cyberdog_85. -moderator yummy-
Anbefalte innlegg