Gå til innhold

Lage messemer/necro char, funker det bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Nå når jeg snart har dette spille, ville jeg lage en messemer/necro char. Funker dette bra? Går det ann?

1 ting til: visst jeg lager meg en pve char eller hva det er og blir level 20. Kan jeg da spille "ok" PvP med den? Med rankings osv? Eller må jeg lage en ny PvP char for å få "pro" pvp spilling? Jeg vil gjerne da spille slik 4 vs 4, med fks noen fra forumet her som vi kunne laget klan, og spiller med skype eller lignende. Ville det bli dårlig PvP i PvE?

Kanskje litt innviklet, men ejg er ganske ny :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mesmer/Necro er imo en av de beste kombinasjonene i PvP. Mesmer er ikke så veldig god i PvE (som f.eks Warrior), men god nok. Og med necromancer som sec. prof. så gjør det ingenting. Necromancer er et flott PvE yrke.

Ja, du kan bruke din lvl 20 PvE char til å spille PvP.

Skrevet

Man kan lage en PvE char eller en PvP char.

PvE charen kan spille både PvE og PvP, mens PvP charen kan bare spille PvP.

PvE charen starter på lvl1 mens PvP charen starter på lvl 20.

PvP charen kan ikke gå rundt om i verdenen, bare oppholde seg i arenaer, Guild Hall osv...

Skrevet

Pvp begynner ikke med alle skillsene, du må akkuratt som i pve anskaffe deg dem på egenhånd ved hjelp av faction (poeng du kan kjøpe det meste til pvp). Men du har også tilgang til noen ferdiglagde pvp characters. Min anbefaling er å spille gjennom spillet i pve for å anskaffe deg viktige skills, runer, upgrades o.l. Da får du dem på en gøy måte, uten å risikere å bli lei av pvp, som spillet stort sett består av etter fullført storyline.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...