Gå til innhold

Kvinne i mørket...


bigkay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte bildet godt. Særlig det at du har fått huden til å glinse.

 

Synes også det var lite støy til å være tatt på ISO 1600.

 

Skal man pirke litt, så synes jeg ikke det passet at hun var våt på benene. Man få faktisk lete litt på bildet for å skjønne at det er vanndråper som er på låret. Vannet har også rent nedover undersiden av låret, og lagt igjen striper som synes godt, og som ikke gjør bildet noe bedre. Samme gjelder for så vidt vannflekkene på underlaget.

 

Men jeg likte bildet, og regner vel med at du har mulighet til å ta flere ved tid og anlening...

 

ChristopherH

Lenke til kommentar

Synes bildet ditt var helt ok. Jeg likte desverre ikke at det ser ut som om har på seg en string. Bildet kunne fint vært tatt uten denne og ikke avslørt noe som du ikke ville. Den lager også en unødvendig hudfold på hoftene/magen. Jeg vet det er samboeren din, og mener ikke og være krass. :dontgetit: Likte heller ikke helt den sorte BH'n mot den sorte bakgrunnen. Venstre bryst forsvinner.

 

Fingeren på høyre hånden hennes er "kutta" av helt på tuppen. Dette fører til at bildet virker litt hurtig og ikke all verdens planlagt. Når du først har fått samboeren til å stille opp på slike bilder, mener jeg at minst 50% av tida bør gå med til å planlegge bildet.

 

Likte at du gjør det i svart/hvitt. Og når dråpene på underlaget er fjerna, er bildet rent og pent. Men som sagt, ville brukt litt lenger tid på planleggingen.

Lenke til kommentar

Jeg syntes du har tatt et flott bilde, men helt enig med christopherH her om at vannet ikke var bra. Jeg kunne nok godt også tenkt meg litt mer bøy i kneet, slik at føttene ikke hadde blitt kuttet bort. Kanskje hun kunne ha vridd overkroppen litt mer mot kameraet også (ikke mye, bare en nyanse for å få litt mer kontakt med henne)?

Lenke til kommentar

Synes å ane en viss stilistisk likhet mellom dette bildet og "Bortført". Mørk bakgrunn, skarpe, "tunge" kontraster osv. Det lover bra...

Jeg er ingen god portrett-fotograf og bør derfor "trå varsomt" :D

Modellen ser ikke avslappet ut, og det gir meg en følelse av anstrengthet i bildet. Fototeknisk er det skarpt og fint. Den siste versjonen bærer preg av "manipulering"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...