SuperKid-A Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg lurer på det topicen sier; Hvordan skaffer jeg forum til hjemmesiden min? Personlig liker jeg ikke layouten på forumet til hwn, desverre, så jeg leter etter noe annet, men hvor kan jeg skaffe dette? På forhånd takk
TriNitroToluen Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 prøv phpBB, det er et gratis forum. et bruker php og mysql.
Knast Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) Er du nybegynner og/eller ikke har tilgang på php og mysql server, kan jeg ikke anbefale, men allikevel gi deg denne linken.. veldig enkelt.. http://www.proboards.com/ tror forresten hw-forumene er en utbygging av opensource-forumet phpBB.. de ligner litt ihvertfall.. edit: glemte linken:p Endret 15. august 2005 av lathorv
TriNitroToluen Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) HW er vel invision powerboard. bruker ihvertfall mye av grafikken fra det. Desverre koster dette forumet penger, men er et veldig sterkt og bra forum. Endret 15. august 2005 av TriNitroToluen
Knast Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 hva med www.proboards.com som jeg sa over.. gratis og enkelt.. du har ikke kommentert noe på phpBB heller.. har du grunnleggende html-kunnskaper og en server som støtter apache og php, kan jeg anbefale dette.. bruker det selv og er veldig fornøyd..
SuperKid-A Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 Takker, men leter etter noe simpelt noe.. Har grunnleggende html-kunnskaper, men jeg vil bare ha noe som ikke er så alt for fancy, og som er oversiktelig til tusen... Har lagt til adressen du gav meg i favoritter, så får vi se om jeg velger å bruke det, men vet du/dere om noe annet?
SuperKid-A Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 Eller glem det Fant noe som funker helt maks på phpbb2:-) Takker for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå