aMdKoNgEn Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Finner ikke hd når jeg skal instalere xp på nytt, får beskjed om å trykke f3 og kontrolere maskinvare instillinger for sys finner ikke hard disk!! Det er en WD sata disk. men os starter fra c:\ hvis jeg prøver på det!
Mr.SS Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 aa reinstallere windows er alltid en daerlig ide. Formater og slett hele dritten ogsaa legger du inn windows paa nytt! CLEAN
aMdKoNgEn Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 skulle gjerne ha formatert alt som var jeg men han finner ikke noen hardisker, og ikke har jeg noe disketter heller å boote fra for å formater ntfs'n
aMdKoNgEn Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 (endret) Hvilket hovedkort har du? msi KT6V socket A Endret 14. august 2005 av aMdKoNgEn
Miniguru Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Kanskje disken står på en kontroller som krever egen driver? I så fall trykker du "F6" i begynnelsen av installasjonen og putter inn driver disketten når du får beskjed om det.
aMdKoNgEn Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 skal prøve en f6 variant, see om d funker
MorePower Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Kanskje disken står på en kontroller som krever egen driver?I så fall trykker du "F6" i begynnelsen av installasjonen og putter inn driver disketten når du får beskjed om det. Jepp, samme som jeg tenkte da jeg spurte om hovedkort. Et socket a kort trenger helt sikkert driverne på diskett.
Miniguru Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 skal prøve en f6 variant, see om d funker Funket det? MorePower, Hva slags socket det er på hovedkortet har ikke noe med dette å gjøre...
MorePower Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 (endret) skal prøve en f6 variant, see om d funker Funket det? MorePower, Hva slags socket det er på hovedkortet har ikke noe med dette å gjøre... Klart det har! Når man vet socketen vet man også om det er gammelt eller nytt brikkesett. Og om det har native s-ata eller ikke. Jeg spurte om hvilket hovedkort han hadde, nyere hovedkort trenger ikke diskett ved installasjon. Når han svarer at han har et socket A vet man jo at han trenger diskett. Skal ikke garantere at det ikke fins et socket A der ute som ikke trenger diskett med s-ata drivere, men kjenner ikke til det. Endret 14. august 2005 av MorePower
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå