genetex Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hei. Skal nå ha GW, men jeg har et lite problem: Jeg vil egentli ikke ha hele boxen osv, tar litt tid før jeg får det, og det er vel en del dyrere. Jeg vil egentli bare ha en cdkey, siden en kompis har cdene osv. Hvor kan jeg skaffe bare cdkey? Noen som vil selge en til meg? Om dette ikke er lovli å spørre om, så si ifra, så skal jeg slette det med en gang. Hvordan få tak i bare cdkey?
.Martin. Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 dette kan du kjøpe på www.guildwars.com. og du trenger ikke CD-ene. du kan bare laste ned clienten
genetex Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Prøcd begge, men det blir jo like dyrt som å bestillle spillet på internet!
Mats1988 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Prøcd begge, men det blir jo like dyrt som å bestillle spillet på internet! Men så får du cd-keyen på email noen sekunder etterpå å da, så det går mye raskere
genetex Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 Kan noen linke til nøyaktig hvor jeg kan gjøre det der? jeg var der inne for en stund siden, man fant ikke det!
Dwagon Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 http://www.plaync.com/store/gw_purchase.html ^^ hire ju gåu <- engelsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå