Gå til innhold

Dnb og java og kunder = j**** f***


Invert

Anbefalte innlegg

DNB er no surr...

Noen som har det som nettbank?

 

For det første baserer den seg på java...greit nok...

Men winXP har ikke det integrert så det må innstalleres utenom...

 

De bruker wallet fil og må derfor ha denne filen for å logge seg på....hvis man for eksempel formaterer eller kommer til å slette denne filen må man ha nytt førstegangspassord...eller ha backup av filen...

 

Og når man først har fått det j**** passordet så må man ha på NUMLOCK og skru av CAPSLOCK, det får man først beskjed om etter at man har tastet inn ønsket passord og brukernavn og førstegangspassordet...

 

Så da må man bestille enda ett passord...som tar noen dager... og så passe på alt et jeg skrev tidligere....

 

Og man kan ikke komme seg inn på banken fra andre pcer hvis man ikke har med seg wallet filen på en diskett....(Hvem flyr rundt med diskett med wallet på ?)

 

Når man skal logge inn på dnb står det at den laster ned programvare...DET GJØR DEN IKKE HVIS DU ER VANLIG BRUKER I WINDOWS XP...bare hvis du har administrator rettigheter....

Og man får heller ikke beskjed om dette hvis man ikke sender en lang mail til kundeservice om åssen pc du har og hva slags os og om du har javaVM (java virtual machine)...

 

Hva skal jeg si om DNB da tro...

 

-Det er dyrt der...

-Nettbanken er håpløs...

-J**** D**** BANK

 

 

En venn av meg skulle inn og betale regninger istad...før han drar på jobb i 2 UKER....fikk han gjort det når førstegangspassordet klikket...neeii!

 

Noen andre som har meninger om temaet?

 

Synes for eksempel at oppleget til nor.no er mye bedre enn dnb...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...