Gå til innhold

Bra stereo til 5-6 lapper


Anbefalte innlegg

Ok, her er dealen.. skal kjøpe nytt annlegg. dvs. 1 stk reciever og 2 stk gulvhøytalere. Kan gjerne være surroundreciever, har høytalere liggende som jeg kan bruke til bakhøytalere o.l. om det blir aktuelt. Men anyway, 1 stk reciever og 2 stk høytalere er det jeg skal ha.

 

noen som har noe å anbefale for 5-6 lapper?

 

har studert på cerwin vega v12-f høytalere o.l. er dette høytalere med trøkk? og hvilken reciever bør jeg ha for å drive dette?

 

jeg skal ha et annlegg som spiller høyt. da helst så høyt at jeg kan skape nabokrangler om ønskelig. trenger ikke kjempe-lyd-kvalitet ved høy spilling, grunnet at om jeg vil kose meg med musikk, spiller jeg ikke høyt uansett.

 

tips mottas med klem :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reciver: 2x65 watt i 4 ohm (kont. effekt, begge kanaler i drift, 1kHz, 0,7% forvrengning)

Høyttalere

Men er det viktig med reciver???

Fordi du kan få en forsterker til samme pris med mer kraft, men da mister du radioen...

eks: Denne: 2 x 160 watt dynamisk effekt i 4 ohm

eller så funker sikkert denne forsterkeren bra sammen med cerwin vega v12-f

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

tok å kjøpte NAD T752 for 2900kr på QXL nå. 2 år gammel.. skal kjøpe et par Cerwin Vega V12-F. Dem skal brukes som front-høytalere, så skal jeg ha de 2 høytalerene jeg har nå som bakhøytalere i et surround-oppsett. Får se hva jeg gjør med centeren... Håper jeg blir fornøyd

Lenke til kommentar
tok å kjøpte NAD T752 for 2900kr på QXL nå. 2 år gammel.. skal kjøpe et par Cerwin Vega V12-F. Dem skal brukes som front-høytalere, så skal jeg ha de 2 høytalerene jeg har nå som bakhøytalere i et surround-oppsett. Får se hva jeg gjør med centeren... Håper jeg blir fornøyd

Kjøp heller CERWIN-VEGA E-712,de er bedre enn V12-F. Du må regstrere deg som Cybertainment medlem for å kjøpe E-712.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...