macken Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Noen som veit batterilevetid på denne? Får min i morgen
Staalkontroll Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Får min i morgen Lenge siden du bestilte? Irriterer meg grønn over at elkjøp bruker så lang tid til å sende varer
macken Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Mandag, men tror det ikke før jeg får se at de står der med den De pleier ALDRI å ha det de reklamerer for; hvertfall Elkjøp Jessheim hvor jeg handler da!Men enig med deg; de bruker Laaang tid
Staalkontroll Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Dette var den fjerde dagen nå...får jo bare håpe min kommer i morgen vist ikke ringen jeg inn for å høre om dem har limt fast rasset i stolen
macken Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 :!: Hehe, valge denne fordi den andre pc-en røyk etter 2uker!!! Packard Bell Sucks Men veit du noen om batt levetid ell? Finner ikke ut noe Og spørre de i butikken var jo som å prate til veggen! De vet det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå