tinsley Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hallais! Får opp følgende feilmelding når jeg forsøker å laste ned mail med Outlook: Task 'pop.broadpark.no - Receiving' reported error (0x8004210A) : 'The operation timed out waiting for a response from the receiving (POP) server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).' Noen som vet hva som er feilen her? Internett funker bra og jeg kan lese mailen på mail2web.com så det er vel noe i Outlook som sliter. Takker
tinsley Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Prøvde det men det funker ikke fremdeles.
tinsley Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Yes. Restartet Outlook. Hva tenker du på med brannmurer?
RattleBattle Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Det kan jo være at den hindre på et vis. At software-brannmurer "flipper" er jo ikke noe nytt. Så sant du har fullt oppdatert Windows, kan du prøve å slå av en liten periode for å se om det kan være årsaken.
tinsley Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Strålende! Det funket når jeg skrudde av Norton Internet Security. Men hvordan fikser jeg brannmuren? Kan jo ikke skru den av hver gang jeg skal sjekke mail. Finnes vel en "allowed list" el. l. som jeg kan legge Outlook til?
RattleBattle Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Se etter pop og outlook i lista til Norton. Hvor det ligger, aner jeg ikke siden jeg ikke har norton.
wil Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 er ikke umulig at Outlook har blitt blokkert av Norton. for å sjekke om den er tillatt/lagt til lista, gjør du dette: åpne Norton Internet Security->Personal Firewall->Configure->Programs. Der ser du om Microsoft Outlook er tillatt eller blokkert av Norton. Om den er blocked må du gjøre den til Permit istede. da skal det funke. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå