Gå til innhold

Mp3 spiller med mic.


Anbefalte innlegg

Hei

Tenker på å kjøpe meg en mp3 spiller. Har lite erfaring med slike selv. Det er tre ting som er viktig for meg. Lydkvalitet ved spilling av mp3. En god innebygget mic. Og lagringskapasitet.

Har lest en del tester og erfaringer, men nesten ingen som nevner noe om micen. Står bare at det enten er en mic i spilleren eller ikke.

Skal studere i England så må nok ta opp forelesningene hvis eg ska få med meg det som blir sagt.

Så den trenger bare være bra til å ta opp stemmer ikke musikk.

 

Alle tips tas imot med takk.

 

Alek.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, takk for tipset.

Var noe sånt eg så etter ja. Ser at den har stemmeopptaker fra intern mic, men står ingenting om hvor bra den er. Ser ut til at dette er noe jeg får teste i butikken når jeg kjøper en spiller.

Er det ingen som har erfaring med bruk av stemmeopptaker på mp3 spiller?

Lenke til kommentar

Joda notater e fint det, men med klassisk gutteskrift og engelsk forelesning kan eg tenke meg kordan de sidene vil se ut.

Kanskje eg må finne meg en ivrig engelsk dame å skrive av :thumbup:

 

Burde vel være et speaker system i forelesningssalen så kor eg sitter burde ikke være et problem.

 

Selges den spilleren i butikker eller kjøpte du på nett?

 

Alek

Lenke til kommentar
Joda notater e fint det, men med klassisk gutteskrift og engelsk forelesning kan eg tenke meg kordan de sidene vil se ut.

Kanskje eg må finne meg en ivrig engelsk dame å skrive av :thumbup:

 

Burde vel være et speaker system i forelesningssalen så kor eg sitter burde ikke være et problem.

 

Selges den spilleren i butikker eller kjøpte du på nett?

 

Alek

He he, en ivrig engelsk dame hadde vært ypperlig ;)

Såvidt jeg vet, selges de også i butikker. Når jeg kjøpte min, var jeg innom Spaceworld for å se på den. Kosta jo 500 kr mer der, så det var jo uaktuelt. Men man fikk ihvertfall se på den, og sjekka den litt..

 

Finnes forøvrig radio på den også :)

Lenke til kommentar

I mange forelesningssaler blir signalet sendt ut med vanlige radiosignaler på FM-båndet, bl.a. for hjelp til hørselshemmede. Dersom det er tilfellet der du skal er det klart best om du kjøper en spiller som har opptak direkte fra radio. Da vil du få nesten perfekte opptak og slippe all annen støy fra resten av salen..

Lenke til kommentar
I mange forelesningssaler blir signalet sendt ut med vanlige radiosignaler på FM-båndet, bl.a. for hjelp til hørselshemmede. Dersom det er tilfellet der du skal er det klart best om du kjøper en spiller som har opptak direkte fra radio. Da vil du få nesten perfekte opptak og slippe all annen støy fra resten av salen..

Hmm, det har jeg ikke tenkt på. Da ville jo Iriver H10 passe enda bedre, ettersom den både har radio, og mulighet for å spille inn ifra radio :)

Lenke til kommentar

Dere får arrestere meg om jeg sier feil nå, men mener at H320 kan oppgradres med en firmware som gjør at man kan se film på den også.. Forsåvidt i nokså dårlig kvalitet, men det er muligheter.

 

Har ingen erfaring med H320 så jeg vet ikke riktig hvordan mic'en osv er der.. Prøv i butikken!

 

Prøv 400 også, om du har muligheten...

Lenke til kommentar

Det blir nok H320 ja. Liker ikke helt at 400 er stort sett i plastikk. Den e jo dømt til å falle i gulvet med jevne mellomrom. Vil derfor ha stål!

Høre kult ut med en slik oppgradering til film. Ikke sett noe om de på de testene eg har lest, men skal spørre i butikken.

Tror eg venter til slutten av sept med å kjøpe. Håper det kommer en ny modell i mellomtiden eller at prisen synker av andre grunner.

 

Alek

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...