HolgerL Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) En gang hadde jeg en plugin til Winamp som kunne rippe webradio fra Media Library, dele opp lydsporet etter ID3-tagene og lagre det på datamaskinen. Men nå husker jeg ikke hva den heter. Er det noen som vet om denne pluginen eller programmer/pluginer som gjør tilnærmet samme nytten? (Jeg satser på at dette havner i samme kategori som å ta opp på kassett fra FM-radioen, og dermed ikke er piratkopiering) Endret 12. august 2005 av HolgerLudvigsen
NoSemS Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 En gang hadde jeg en plugin til Winamp som kunne rippe webradio fra Media Library, dele opp lydsporet etter ID3-tagene og lagre det på datamaskinen. Men nå husker jeg ikke hva den heter. Er det noen som vet om denne pluginen eller programmer/pluginer som gjør tilnærmet samme nytten? (Jeg satser på at dette havner i samme kategori som å ta opp på kassett fra FM-radioen, og dermed ikke er piratkopiering) tror det heter noe som dette : Streamripper For Winamp brukte det selv en gang...
HolgerL Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 (endret) Jepp, det gjorde den. Tusen takk. Endret 13. august 2005 av HolgerLudvigsen
zarz Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 http://streamripper.sourceforge.net/ under menyen "Download" trykkte jeg på: "Steamripper" Er dette feil versjon? Jeg har winxp. Får det ikke helt til å virke =/
HolgerL Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Du må laste ned winampluginen nede på lista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå