Gå til innhold

"Vatn" på kretskort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan går det?

Vel, viss det var meg du sikta til, så går det ganske bra. Har berre nett fått teste PC'en etter "behandlinga", (les side 1 her), og det såg ut som det gjekk bra, alle vifter snurra rundt, og alle lysdioder som indikerar at alt er normalt lyste opp, så :thumbup: så langt.

 

Men eg har ikkje fått PC'en i gang endå, på grunn av at ATX kontakten på PSU'en er kun 20 kontaktar, og eg treng 24 kontaktar til hovedkortet mitt. Må få meg ny PSU før eg får teste at alt funkar

Endret av fz50
Lenke til kommentar
var deg jeg sikta til ja :p

Tenkte med det ja. :cool:

Eg var noko bekymra før nokon dagar sidan då eg fekk den første responsen på at eg hadde bada (bokstaveleg talt) HK og Skjermkort i kondensfjernar, men det har nok gått langt betre enn mange sa...

Gratulerer du har nettopp ødelagt skjermkortet ditt for godt.

Var heller bekymra når eg såg øverståande innlegg. :p

Endret av fz50
Lenke til kommentar
Men eg har ikkje fått PC'en i gang endå, på grunn av at ATX kontakten på PSU'en er kun 20 kontaktar, og eg treng 24 kontaktar til hovedkortet mitt. Må få meg ny PSU før eg får teste at alt funkar

Det er ikke alle 24pin hovedkort man må ha 24pin strømforsyning på.

 

Jeg bruker f.eks 20pin bZerk PSU på mitt 24pin hovedkort, funker helt fint. :D

Lenke til kommentar
Men eg har ikkje fått PC'en i gang endå, på grunn av at ATX kontakten på PSU'en er kun 20 kontaktar, og eg treng 24 kontaktar til hovedkortet mitt. Må få meg ny PSU før eg får teste at alt funkar

Det er ikke alle 24pin hovedkort man må ha 24pin strømforsyning på.

 

Jeg bruker f.eks 20pin bZerk PSU på mitt 24pin hovedkort, funker helt fint. :D

Men eg hadde akuratt same problemet med PC'en før det kom vatn i han og, at eg måtte ha 24 kontaktar for å få han til å starte ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...