Gå til innhold

Beste Mus + Musematte til spilling ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men ingen ting slår en standart blå musmatte :love:

 

(Ser frem til 10tusen qouter som sier hvor rar jeg er :hrm: )

Siden du venter sånn på det.. Kjemperar... :tease: Liker du den best, så bruker du den. ;)

 

Razer er ubrukelig btw..! For liten og sideknappene er ubrukelige. Får vondt i handa og får ikke til å bruke sideknappene ingame, å gå bak for å skifte port så maskina fant den for hver 3'dje gang jeg reboota var også en høydare. Knirkende knapper gir meg også positivt inntrykk. Annet enn det så savnet jeg villt "tommelstøtten" som Logitech musene har. (å "dra" tommelen over musmatta er irriterende i lengden) På den positive siden, så kan jeg nevne at den er meget lett. Er nok desverre det enste positive jeg har å si om den. Jeg kjøpte Razer etter god omtale. Brukte den i 2mnd. Da ga jeg opp, kjøpte meg MX510, ga bort razern, senere kjøpte jeg MX518 og har ikke angret.

 

MX518 + fUnc og hyperglides.... :love:

Lenke til kommentar

Har svart på en tidligere slik tråd tror eg. Der sa eg at eg skulle si hva eg syntest om min mx 510 og q-pad gamer XXXL når eg hadde fått dem. Nå har eg fått dem for lenge siden og det funker fett som ....-. Hadde en venn på besøk her en dag, og han ville ikke hjem etter at han hadde kjent den... rett og slett deilige følelsen av og spille css med de to der :roll:

 

 

ANBEFALES STERKT!

post-25-1124107640_thumb.jpg

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...