1ndy Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hvis det var ekte...DAMN Mulig det er ekte nok, men hvorfor oppfører ikke min m95 seg sånn som på videoen. Altså, når kisen skyter får han se treff-"signalet", som jeg kun får på "semi"-sniperriflene til mec og kina. På m95 og usa-snipern går den rett over til reload hos meg. Noe jeg har gått glipp av her eller? Hold inne venstre museknapp etter at du skyter, så ser du det Ahh...
kenneth11 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Litt OT, men, jeg må spille på en annen PC fordi jeg ikke får patcha BF2 på min egen. Gidder noen å si meg hvorfor det står "Patching failed"?
chokke Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Litt OT, men, jeg må spille på en annen PC fordi jeg ikke får patcha BF2 på min egen. Gidder noen å si meg hvorfor det står "Patching failed"? hvorfor poste det her? :!: Søk Ma..... GUTT!
kenneth11 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Litt OT, men, jeg må spille på en annen PC fordi jeg ikke får patcha BF2 på min egen. Gidder noen å si meg hvorfor det står "Patching failed"? hvorfor poste det her? :!: Søk Ma..... GUTT! Never mind, fiksa det
sageman Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 Da blir nok min første unlock M95 allikavel....imponerende film, så ikke ut som han siktet noe høyere enn hodet selv på temmelig lang avstand. Det med flyet var jo helt sykt, tviler på om M24 hadde gjort samme skaden.
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Noe av pointet med den filmen er jo at det ikke er noe bulletdrop, bullettime eller vind. du treffer enkelt og greit der du sikter.
sageman Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 Det skulle vel være trajectory på kulebana, men holda er vel allikavel såpass korte at det ikke virker inn...
mintman Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Det må være fake, eller at de har festet en claymore på flyet.
kenneth11 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Det må være fake, eller at de har festet en claymore på flyet. Eh....på flyet? Claymore kan da ikke feste seg til ting?
mintman Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Det må være fake, eller at de har festet en claymore på flyet. Eh....på flyet? Claymore kan da ikke feste seg til ting? Hmm...trodde det funket jeg, men jeg har ikke testet det selv. Claymore kommer av ordet Clay som betyr leire og meningen med disse er at du skal kunne klistre de fast på ting for å sprenge det(ihvertfall IRL).
w00tson Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) Det må være fake, eller at de har festet en claymore på flyet. Claymore kan ikke festes til ting og det har overhodet ikke nok kraft til å sprenge fly/bil/båt/blackhawk :!: Claymore kommer av ordet Clay som betyr leire og meningen med disse er at du skal kunne klistre de fast på ting for å sprenge det(ihvertfall IRL). Claymore har ingenting med "clay" å gjøre. Mener du at det betyr "mer leire" ? Jeg lar andre forklare wikipedia:claymore Endret 15. august 2005 av w00tson
mintman Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) Det må være fake, eller at de har festet en claymore på flyet. Claymore kan ikke festes til ting og det har overhodet ikke nok kraft til å sprenge fly/bil/båt/blackhawk :!: Neivel, da gir jeg meg. Da får vi ta utgangspunkt i at denne filmen er fake, eller at han hadde vanvittig flaks med skuddet. Endret 15. august 2005 av gstavdal
Whitefall Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 C4 kanskje da vett.. Visste ikke at det var leireminer i BF2...sjekkesjekke..
w00tson Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Da får vi ta utgangspunkt i at denne filmen er fake, eller at han hadde vanvittig flaks med skuddet. Mest sannsynlig hjelp av en Spec Ops kamerat som festa C4 til det som ble skutt på. Selv har jeg aldri opplevd å få inn et slik skudd, ei heller bli tatt ut av et slikt skudd. Noen andre?
mintman Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 C4 kanskje da vett.. Visste ikke at det var leireminer i BF2...sjekkesjekke.. Tror jeg har blandet reelt her mellom C4 og Claymore ja......
kenneth11 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 må nesten nevne at jeg greide å knive 15 snipere som var i rankene Lance Corporal til Sargeant i dag, og ikke ble knivet en gang selv PS. Jeg finner ikke Battlefield.no sine servere! Har Punkbuster og alt og versjon 1.02, er det passord eller noe?
Captain Slow Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Sniper er for nOObs som tror det er en fin måte å få stats på
Snillingen Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 må nesten nevne at jeg greide å knive 15 snipere som var i rankene Lance Corporal til Sargeant i dag, og ikke ble knivet en gang selv PS. Jeg finner ikke Battlefield.no sine servere! Har Punkbuster og alt og versjon 1.02, er det passord eller noe? har du på innstillinger som ikke viser fulle severe?
kenneth11 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 må nesten nevne at jeg greide å knive 15 snipere som var i rankene Lance Corporal til Sargeant i dag, og ikke ble knivet en gang selv PS. Jeg finner ikke Battlefield.no sine servere! Har Punkbuster og alt og versjon 1.02, er det passord eller noe? har du på innstillinger som ikke viser fulle severe? Never mind, fant det ut nå, takk til McCoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå