chokke Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 hvertfall ikke heng ut folk her!!! det er litt vel usaklig...emnet handlet om commander badge...ikke hva en enkelt spiller har gjort!! Kk, men det hjelper jo lite når du quoter oss da :!: Uansett: jeg har slutta å gå etter bagdes, spiller helt vanlig og faller det inn en bagde er det bra, gjør det ikke det, er det nesten like bra. Men såklart, exper knife/pistol er jo "et krav".
w00tson Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 grunnen var fordi jeg skulle se om jeg fikk commander badge da vettu!!!! Helt enig at det var usmakelig å henge deg ut slik. MEN du viser ikke akkurat erfaring og innsikt når du bruker artillery på deres main når det 1. ikke er lov. 2. ikke hjelper deg å ta commander badge siden artillerikills FREMDELES ikke gir deg økt commander score.
m-momr Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 (endret) grunnen var fordi jeg skulle se om jeg fikk commander badge da vettu!!!! Helt enig at det var usmakelig å henge deg ut slik. MEN du viser ikke akkurat erfaring og innsikt når du bruker artillery på deres main når det 1. ikke er lov. 2. ikke hjelper deg å ta commander badge siden artillerikills FREMDELES ikke gir deg økt commander score. fant ut det jeg også, jeg beklager, skal ALDRI skje igjen. men man lærer av sine feil, og jeg har ikke hørt at det ikke er lov før. så det kunne ikke jeg vite. og jeg brukte bare artilleri på deres båt 2 ganger fordi det ikke var noe annet sted å putte, det. som sagt, sorry Endret 15. august 2005 av m-momr
w00tson Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 fant ut det jeg også, jeg beklager, skal ALDRI skje igjen. godt, fint at noen bf2-spillere har evne til å lære og jeg brukte bare artilleri på deres båt 2 ganger fordi det ikke var noe annet sted å putte, det. Det går faktisk an å være FOR triggerhappy med artilleriet. Bedre å bruke det når det passer og ikke mose ut artilleri hver gang det er klart. Selv om det er litt vanskelig å la være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå