Gå til innhold

Tastatur og Musmatte


Anbefalte innlegg

Heisann! Skal nå gå til innkjøp av et tastatur og en musmatte.

Da jeg nå sitter på mitt orginale IBM-95 tastatur :blush: og en ny Logitech MX1000 Cordless Lazer mus.

 

Noen forslag til god matte til denne musen? og et så ikke altfor dyrt tastatur som er ergonomisk korrekt :D

 

 

MVH Vegard :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Ikke ta en musiemattei glass. Icemat suger. Har den selv. Den bråker når du beveger på musen og blir slitt slik at den blir gjennomsiktig noen steder slik at musa hopper.

da er det din feil ass...jeg kjenner en som har icemat og har hatt det ca siden det kom ut. samme matta. han har vært på endel lan, for å si det sånn og den er helt fin.

Lenke til kommentar

Jeg annbefaler corepad (den nye versjonen) Den er laget av glass med et belegg oppå og en antiskli-matte under. Jeg bruker den selv sammen med min mx1000 og er meget fornøyd. Ikke bråker den og ikke sliter den noe særlig museføtter. Grunnen til at den ikke bråker er pga belegget og fordi den ligger helt nede på bordet og ikke på "føtter" hevet over bordet slik icemat gjør. Les forøverig testen som gamer.no har av den.

 

Brukte func før men den har guttungen nå fått isteden. Funcen annbefaler jeg ikke da den "fine/glatte" siden blir fort slitt og den mister mye av sin glid. Brukte den grove siden isteden en stund men den slet istykker museføttene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vurderer ny musematte, har func 1030 fra før. Men begynner å bli slitt.

Har ikke skatez, så tenkte å kjøpe en corepad hvor det følger med skatez.

Men er usikker på hvilken av disse jeg skal velge: http://www.netshoposlo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7773

http://www.netshoposlo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7772

 

Syntes "Original" så litt penere ut, men hva er meningene deres?

Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar

Hey!:D Drev å googla litt, da jeg fant dette topicet! Jeg har selv en Corepad Magna, som jeg nå har tenkt til å selge. Har nettop bestilt meg en X-Ray Thunder 8 Dual-side, som vistnok skal være et godt kjøp!

 

Corepad'n har veldig god glid, og bråker ikke stort, men synes ikke matta passa spesielt godt til min spillestil generelt, da glass blir så fort klamt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...