Noaidi Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Etter OG Loc missionet House Party har jeg ingen missions tilgjengelig lenger. Har tatt alle mission fra Ryder, Just Business fra Big Smoke og Cesar Vialpando fra Sweet. Noen som kan hjelpe?
Humbug Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hm da skulle det vel egentlig være tenpenny\pulaski misson i en sånn smultringsjappe downtown. Sjekk kartet nøye og se om det ikke er en C med noen blålys på siden. Hvis du ikke finner det kan du jo prøve å reinstalere
Noaidi Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Har vært utenfor den smultringsjappa, ingen C merke der... reinstall betyr vel at jeg må starte på nytt igjen
The_Darkness Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Har vært utenfor den smultringsjappa, ingen C merke der... reinstall betyr vel at jeg må starte på nytt igjen neida, bare å spare på savegames fila, ligger som regel i "mine Dokumenter"
Noaidi Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Prøvde å reinstallere, og starte samme savegame, Funka ikke, ingen missions tilgjengelig
Noaidi Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Hjelper ikke å installere 1.01 patchen, fortsatt ingen missions. Må man oppgradere skillsene for å få missions? Har ganske lavt på driving, bike og cykling.
Humbug Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hm. Var rart. Du kan jo laste opp savefilen din så kan jeg se om det funker hos meg.
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tviler sterkt på at det er noe med selve spillet, ville prøvd å gjøre litt andre ting jeg.. Se om det kanskje kommer etterhvert..
Manx Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Etter OG Loc missionet House Party har jeg ingen missions tilgjengelig lenger. Har tatt alle mission fra Ryder, Just Business fra Big Smoke og Cesar Vialpando fra Sweet. Noen som kan hjelpe? Står fast på samme stedet. Får se om det kommer en løsning.
Humbug Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tviler sterkt på at det er noe med selve spillet, ville prøvd å gjøre litt andre ting jeg.. Se om det kanskje kommer etterhvert.. Tja man må jo få den telefonsamtalen for å vite at det er der møtet skal være. Kanskje han av en eller annen grunn ikke fikk den Ingenting på det oppdraget krever noe særlig skills foresten. Tror ikke det er det
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Tviler sterkt på at det er noe med selve spillet, ville prøvd å gjøre litt andre ting jeg.. Se om det kanskje kommer etterhvert.. Tja man må jo få den telefonsamtalen for å vite at det er der møtet skal være. Kanskje han av en eller annen grunn ikke fikk den Ingenting på det oppdraget krever noe særlig skills foresten. Tror ikke det er det Hvis det er greia at man skal få en telefon, så hadde jeg hvertfall venta litt.. edit: husker ikke hvordan det var, er så lenge siden jeg var der.. Endret 12. august 2005 av erlendru
Humbug Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tviler sterkt på at det er noe med selve spillet, ville prøvd å gjøre litt andre ting jeg.. Se om det kanskje kommer etterhvert.. Tja man må jo få den telefonsamtalen for å vite at det er der møtet skal være. Kanskje han av en eller annen grunn ikke fikk den Ingenting på det oppdraget krever noe særlig skills foresten. Tror ikke det er det Hvis det er greia at man skal få en telefon, så hadde jeg hvertfall venta litt.. edit: husker ikke hvordan det var, er så lenge siden jeg var der.. Denise Host*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå