Gå til innhold

problemer med innstallering avMX518 musa


Anbefalte innlegg

hei, jeg har et problem etter og ha svidd bort 500 kroner på en gaming mus. Jeg har et trådløst logitech keyboard og mus fra før av. Jeg tar først ut batterien av den trådløse musa, sånn at den ikke virker. så kobler jeg til den nye musa MX518. denne meldingen kommer opp da:

 

Strømsvingning på hubport

 

En USB-enhet ahr oversteget strømgrensen på hubporten. Klikk denne meldingen for å få hjelp til å løse problemet.

 

ok, hva faen gjør jeg? når jeg trykker på meldingen får jeg bare en liste over porter og en anbefaling av å koble fra enheten og tilbakstillen porten. Jeg gjør dette men det virker ikke. Jeg har installert softwaren og alt det der, men musa beveger ikke på seg. Den er dau.

 

Er dette på grunn av at jeg har en mus fra før av eller? Eller kan jeg ikke gjøre en dritt og må overclocke USB-porten eller noe.

 

Må jeg droppe keyboarded mitt og kjøpe et nytt keyboard uten mus?

 

Selv om jeg har koblet ut musa og satt in den gamle in igjen kommer den samme meldingen igjen.

Endret av saladin89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jo en bærbar pc ikke en stasjonær. Jeg har ikke en slik boks, hvertfall ikke kjøpt den. Kanskje den er innebygget? Jeg er nødt til å koble musa til en USB-port jeg har ikke ne sånn port som de stasjonære pc'ene har så vit jeg vet. heter det PS/2 eller noe?

 

Hvordan kobler jeg den direkte til maskinen?

Lenke til kommentar
Jeg har jo en bærbar pc ikke en stasjonær. Jeg har ikke en slik boks, hvertfall ikke kjøpt den. Kanskje den er innebygget? Jeg er nødt til å koble musa til en USB-port jeg har ikke ne sånn port som de stasjonære pc'ene har så vit jeg vet. heter det PS/2 eller noe?

 

Hvordan kobler jeg den direkte til maskinen?

Vel hvis du har en bærbar så må du vel bare prøve alle USB-kontaktene på maskinen.

Hvis det ikke fungerer så er det noe gale med PC'en. Da gir USB-portene for lite strøm.

Lenke til kommentar
Den meldigen om strømgrensen kommer ikke op lenger. Problemet nå er bare at laptopen min ikke vet at jeg har kobla musen til USB porten, har prøvd alle sammen, mean det virker ikke. Prøvde også på en annen PC, der virket det heller ikke. Så er det en defekt mus?

Vel, lyser det under musen når den er koplet i? Er programvaren skikkelig installert? Noen mus kan være litt "tricky". Min MX1000 kommer og går slik den vil. Noen ganger må jeg restarte maskinen med musen koplet til for at den skal virke...

Lenke til kommentar

som sagt lyser ikke musa i det hele tatt den er helt dau. Når jeg går på logitech menyen for å velge hvilken mus jeg skal bruke. Mellom den trådløse og den ny, kommer bare den trådløse opp. Maskinen min merker ikke at musa er koblet til.

 

Så denne musa virker ikke denh gjør den vel? Det er en feil ved den? Får jeg refundert kjøpet mitt tror du? lol jeg tror ikke det er ekspertisen din.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

omg er dene musa defekt eller noe? jeg kjøpte en ny liten drittmus oms midlertidig løsning, og den virker helt fint. Den bruker sånn USB ledning ja. jeg tenker meg at den trekker mer sstrøm ja MX518, men ikke så jævlig mye vel?Jeg har faen meg CL4.6 dette burde strengt tatt ikke vært et problem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...