Gå til innhold

RAM er screwed lenge etter spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever både i BF2 og F.E.A.R. at etter jeg har quitet så virker det som om RAMen er helt buttfucked.

Alt går skikkelig tregt og varer lenge, utrolig plagsomt. Hvorfor i all verden kjører ikke ting normalt etterpå? -Det er jo ikke noe som krever noe som helst.

:dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som Robinei sier er det antageligvis minnelekkasje. Det også også bare være at spillet bruker fysisk minne, og trenger (lang) tid på å rydde opp etter seg.

Det beste rådet er at du får tak i et program som TuneUp utilities (Google: tuneup utilities 2004) eller tilsvarende program som har mulighet for å rydde minnet ditt for søppel. Funker utmerket.

Endret av cetram
Skrevet

jeg bruker GDS RAm2Free til og "rense" RAM etter jeg har spilt osv. Har brukt det nesten et år nå. Funker ekstremt bra for meg. :thumbup:

du kan laste det ned på www.griffithdatasystems.com :)

Skrevet
jeg bruker GDS RAm2Free til og "rense" RAM etter jeg har spilt osv. Har brukt det nesten et år nå. Funker ekstremt bra for meg. :thumbup:

du kan laste det ned på www.griffithdatasystems.com :)

Må bare si takk. hadde det samma problemet. Fikk nettopp over 300 mb ram frigjort :D

Skrevet

Hyggelig og hjelpe :thumbup:

Sleit masse med at RAM var pult etter jeg hadde spilt osv. SÅ leita meg ihjel etter et decent lettvindt program.

Skrevet
Er dette noe som kjører automatisk eller må jeg starte det?

Det kan du velge - du kan enten kjøre det manuelt, eller du kan ha det gående som en prosess i bakgrunnen som kicker inn og kjører en optimalisering av minnet ditt hvis det bygger å bli lavt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...