Gå til innhold

Creative Zen Nano Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Jeg kjøpte spilleren på datakjeden i forrige uke og er veldig fornøyd med den. Syntes egentlig det er en fordel at ikke den kan plugges inn som usb enhet da den sikkert hadde vært større da og man gjerne har usb kabel liggende på jobben og hjemme uansett.

1gigabyte burde jo holde til mellom 8 og 10 cder av gangen.

Når det gjelder batteriet er det jo bare en fordel at det ikke er internt. Da unngår man å måtte kaste spilleren etter at levetiden på batteriet er oppbrukt. Selv kjøpte jeg meg 900mah batteri på ClasOlson og batterilader på Biltema. Regnet vel ut at levetiden på batteriene ville holde i ca 10 år før jeg måtte kjøpe en ny pakke. :)

 

Lyden er høy og klar med koss porta pro og absolutt nok detaljert. Eneste som er stress er at disse øretelefonene er litt klønete å frakte med seg.

Har heller enda ikke måttet bytte Varta batteriet som fulgte med spilleren selv om jeg har brukt den en god del hver dag siste uken.

Har enda ikke måttet benytte meg av tastelåsen, knappene er sånn passe trege slik at de ikke presses inn ved feiltagelser og det er jo veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...